Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 | |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Aktualności
Podsumowanie operacji pn. „Marketing wina z własnej winnicy”
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 06, listopad 2023 20:22
- Odsłony: 732
W dniach 20-22 października 2023 odbyło się szkolenie „Marketing wina z własnej winnicy" w ramach operacji pn. „Marketing wina z własnej winnicy" realizowana przez Fundację „ Winiarnie Zamojskie" w partnerstwie z Lubelskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Końskowoli, Lokalną Grupą Działania na Rzecz Rozwoju Gmin Powiatu Lubelskiego „Kraina wokół Lublina" oraz Winnicą Wieczorków Paweł Wieczorek.
W ramach szkolenia wykładowcy-eksperci w zakresie omówili szereg ciekawych tematów tj. Marketing winiarski – zakres aktywności winiarza, Plan marketingowy winnicy, Budowa i zarządzanie marką własną, Etykieta i butelka jako narzędzie sprzedaży (kreacja i przekaz), Błędy i kreatywne rozwiązania w komunikacji wizualnej winnicy, Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie degustacji komentowanej, Strategia komunikacji on-line, Profesjonalna strona www, Charakterystyka serwisów social media (Facebook, Instagram, YouTube), Formy komunikacji w social mediach, Facebook i Instagram krok po kroku, Smartfon jako narzędzie do samodzielnej pracy marketingowej (filmiki, rolki ), Reklama w social mediach (Facebook, Instagram).
Dodatkowo uczestnicy mieli okazję uczestniczyć w warsztatach łączenia wina z jedzeniem (food&wine pairing) oraz degustacji komentowanej i oceny win.
W ramach szkolenia odbyła się również wizyta w Winnicy Winogrody, gdzie właściciel Ryszard Bojarski oprowadził uczestników po winnicy, następnie odbyła się wizyta w winiarni wraz z degustacją win i przystawek od zaprzyjaźnionych producentów .
Projekt był realizowany w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Plan Operacyjny na lata 2022-2023.
Głównym celem operacji było podniesienie poziomu wiedzy i wymiana doświadczeń w zakresie nowych kierunków rozwoju obszarów wiejskich.
Udział w szkoleniu wpłynął na podniesienie wiedzy u 20 uczestników szkolenia z województwa lubelskiego z zakresu marketingu wina i skutecznych narzędzi prowadzenia działań promocyjnych, która wpływa na konkurencyjność obszarów wiejskich i wspiera rozwój lokalnej gospodarki.
Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
Zarejestruj się na stronie www.ksow.pl